Tanıtım Yazısı Nasıl Yazılır?


Bir web sitesi için düzenli olarak alınması gereken bir SEO kriteri olan tanıtım yazısı nasıl yazılır konusu önemli konulardan biridir. Düzenli olarak tanıtım yazısı almıyor ve bunların sayısını her ay çoğaltmıyorsanız sitenize çok faydası olmayacaktır. Tanıtım yazısı yazılırken ne kadar çok kritere uyulursa ve ne kadar çok çeşit olursa siteniz açısından maksimum yarar sağlayacaktır. Bir tanıtım yazısı oluşturulurken dikkat edilmesi gereken en önemli üç kriter, başlık, içerik ve anahtar kelimedir.


Tanıtım Yazısı Başlığı Oluşturma


Tanıtım yazısı oluştururken en önemli etkenlerden birincisi başlıktır. Başlık, bir metinin ne içerdiğini belirttiği için oldukça önemlidir. Başlık oluşturulurken mutlaka içerisinde anahtar kelime geçmelidir. Ancak başlık tamamen anahtar kelimeden oluşmamalıdır. Bunun yanı sıra başlığınız ilgi çekici olmalıdır. Burada dikkat edilmesi gereken en önemli konu tanıtım yazısı, sitenize ne kadar çok ziyaretçi getiriyorsa o kadar yararlıdır. Başlık seçiminde dikkat edilmesi gereken en önemli konular, başlık anahtar kelime ile başlamalı, ilgi çekici olmalı, konu ile alakalı olmalı ve içeriği en güzel bir şekilde yansıtmalıdır.


Tanıtım Yazısı İçeriği Nasıl Olmalıdır?


Tanıtım yazısı oluşturulurken dikkat edilmesi gereken en önemli konu da içeriktir. İçeriğin doğru şekilde yazılması size fayda sağlayacaktır. Tanıtım yazısı yazılırken içerik doğru bir şekilde optimize edilmelidir. Bunun için nelere dikkat edilmelidir, gelin birlikte inceleyelim.

Yazımızın içerisinde anahtar kelimemiz % 2 ile % 4 arasında geçmelidir. Hatta sadece anahtar kelime değil anahtar kelimemizin varyasyonları da % 1 ile % 3 arasında geçmelidir. Burada dikkat edilmesi gereken başka bir konu da tek bir anahtar kelime ve varyasyonlarının içerik içinde bolca geçirmek değil, diğer anahtar kelimeleri de makale içerisinde geçirmek gerekir.

· Yazı içinde tek bir anahtar kelime kullanılmamalı,
· Yazı içinde sitemize ait diğer anahtar kelimeler de geçmeli,
· Yazı içinde anahtar kelimelerin yayılımı orantılı olmalı,
· Yazımızın içinde anahtar kelime belirli oranda olmalı, yazı anahtar kelimeye boğulmamalı,
· Tanıtım yazısını sadece anahtar kelimelerden oluşan bir içerik olarak görmemeli.
Tanıtım yazısının içeriği mutlaka özgün ve ilgi çekici olmalıdır. Yazılacak olan tanıtım yazısı hem ilgi çekici ve bilgilendirici olmalı hem de sitenize link giden bir makale olmalıdır. 

Yorumlar