Bir yıkamada kepekten nasıl kurtuldum?

Bir yıkamada kepekten nasıl kurtuldum

Doğru okudunuz sadece bir yıkamada kepek problemim çözüldü ve bu konuya sitemde yer vermek istedim. Öncelikle belirtmem gerekiyor ki bu içerik kesinlikle bir reklam yada tanıtım konusu değildir.

Yaşadığım kepek problemi ile uzun bir süre öneriler ışığında savaştıktan sonra baş edemeyerek akışına bırakmışken tamamen tesadüf bir şekilde kepek problemim çözüldü. Nasıl mı? İşte detaylar.

Neler yaşadım?

İlk etapta göğüs bölgemde oluşan mantarlar sonrası doktor yolu gözükünce hastaneyi su yolu ettim ve her gidişimde krem yada kapsül ilaçları yazdırıp geri döndüm. Bu ilaçları kullandıktan sonra mantarlar kayboluyor sonrasında tekrar geri geliyordu ve bu süreç epey uzun bir süreç olmuştu. Bende artık sıkılmış ve bu dertten kurtulma çabamdan neredeyse tam manası ile vazgeçmiştim.

Zaman zaman artık adını ezberlediğim o kremi doğrudan eczaneden alarak kullandım ve mantarlardan tekrar kurtuldum ve tahmin ettiğiniz gibi daha sonra yeniden çıkmaya başladılar.

Bu süreç aynen bu şekilde sürüp gitti ve sonunda yukarıda bahsettiğim tesadüfü yaşadım. Hem mantar hemde kepek sorunundan kurtuldum.

Kepek ve Mantar sorunum nasıl geçti?

Tesadüf şu ki; Yakinen tanıdığım bir doktor ile karşılıklı çay içerken benim göğsümdeki mantarı gördü ve bu nedir dedi. Başladım yaşadıklarımı anlatmaya beni iyice dinledi ve çözüm kolay kliniğe gel dedi.

Tabi ben bu yaklaşıma şaşırdım, sevindim ama sorunumu kesin çözüme kavuşturacağına tam inanmayarak aynı gün kliniğe gittim. Önce bir iki inceleme yaptı ve bana göğsümde bulunan mantarlardan önce saçımda bulunan kepek sorununun çözülmesi gerektiğini söyledi.

Bu yeni bilgi beni mutlu etti çünkü bu defa farklı bir bilgi verilmişti. Bu doktor diğerlerinden farklı yaklaşmıştı konuya. Derken bana her zaman kullandığım kremi yazdı ve tüm umutlarımı yerle bir etti. 🙂

Sonrasında ise hiç kullanmadığım bir şampuan yazdı ve bu şampuan ile kepek sorunumun çözüleceğini söyledi. İkisini birlikte kullanmam halinde sorunumun çözüleceğini söyledi ve alıp kullandım. Gerçekten de sadece bir yıkamada kepek sorunum çözüldü ardından bir hafta içinde mantar sorunum çözüldü ve bir daha tekrar etmedi.

Hangi Şampuanı Kullandım?

Kullandığım şampuan Konazol şampuandı ve o günden sonra da kepek sorunum her baş gösterdiğinde Konazol kullanmaya devam etmekteyim. Konazol sadece eczanelerden alınabiliyor. En son 13,75 TL’ye satın aldım aşağıda resmini gördüğünüz gibi küçük bir kutuda satılıyor.

Şunu net söylemeliyim ki tek kelime ile muhteşem bir şampuan ancak bu sonuçta bir ilaç niteliğindedir ve kullanmadan önce “buradan” prospektüsünü inceleyin derim. Ayrıca kesinlikle doktorunuzla bu şampuanı kullanmadan önce görüşüp durumu kendisine iletmeyi unutmayın.

Konazol Şampuan
Konazol Şampuan

Bu yazı bir doktor tavsiyesi değil kullanıcı yorumudur. Unutulmamalıdır ki her ilaç herkese aynı etki ve yan etkileri göstermiyor. Lütfen bu durumu göz önünde bulundurarak kullanın.

Konazol Şampuan


source https://konuanlatimi.net/bir-yikamada-kepekten-nasil-kurtuldum/

Yorumlar