İnteraktif Hukuk / Kargo Teslim Dolandırıcılığı / İfşa

Konu Anlatımı - Konu Anlatımı ve sosyal içerik platformu

Kargo teslim almadığınız için satıcıyı zarara uğrattığınıza dair hakkınızda yasal işlem başlatılacağı yönünde arandınız mı? Cevabınız evet ise doğru yerdesiniz, ben de aynı konu ile ilgili arandım ve şimdi arayan numaralar avukat isimleri v.s herşeyi ifşa etme vakti. Öncelikle bilmenizi isterimki yasal olarak kargoyu teslim almama veya alıp tekrar iade etme hakkınız her zaman var bu konuda içiniz rahat olsun.

Aşağıda bir hukuk insanının bu konu ile ilgili yorumunu paylaşıyorum isterseniz bağlantıya tıklayıp yazının tamamını okuyabilirsiniz.

Şimdi buradan vatandaşlara bilgilendirme yapıyorum. Bu tür ürünleri teslim almayın. Size gönderilen kargoyu teslim almazsanız kargo alıcısına iade olur. Buradan size hiçbir borç çıkmaz, kargo ücreti böyle durumlarda göndericiden tahsil edilir ve gönderi göndericiye teslim edilir.

Eğer öyle bir şey olsaydı herkes birbirine kargo gönderir ve teslim almadı diye icraya verirdi!!!

Kaldı ki teslim almış olsanız ve hatta ücretini bile ödemiş olsanız internet üzerinden alınan ürünlerde ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde sebepsiz yere iade hakkınız bulunmaktadır.

http://www.yagmurcaglar.com.tr/Detay.asp?hid=22

Gelelim benim neler yaşadığıma ve numaraları ifşa etmeye;

İnteraktif LTD ŞTİ’den arıyoruz yalanı

İlk olarak bana bir arama yapıldı ve “İnteraktif LTD ŞTİ”den arıyoruz. 1 yıl önce diş jeli almış ve kargoyu teslim almamışsınız dendi bende tabi hatırlamıyorum böyle bir şey eee dedim hakkınızda “satıcıyı zarara uğratma” konusunda yasal işlem başlatılacak dedi. Bende böyle saçma şey mi olur dedim ve umursamayarak gidin istediğiniz davayı açın dedim kapattım sonra internetten araştırma yaptım ve aşağıda ki bilgiye ulaştım.

Beni arayan numaralar :

  • 532 139 25 93
  • 532 139 36 92
  • interaktifhukuk.com adlı bir adres paylaşıyorlar böyle bir web sitesi de yok bu isimde bir hukuk bürosu da yok

MSY 9. Madde Cayma hakkı;

1) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

(2) Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.

https://kocatepehukuk.com/siparis-verilen-urunu-teslim-alinmamasi/

Bunun sonrasında ise beni arayan kişiyi arayıp kargoyu yeniden göndermesini ve teslim alacağımı söyledim ve 3 gün sonra yeniden arandım ürününüz belirttiğiniz kargoda şu an teslim alabilirsiniz. Dediler;

Ürünü teslim almayacağımı ve beni aramamalarını söyledim sonrasında ise bir avukat adı ile mesaj geldi. Mesaj metni aşağıda;

İnteraktif Hukuk / Kargo Teslim Dolandırıcılığı / İfşa 1

Burada adı geçen avukat isminin kullanıldığını ve böyle bir şeyin olmadığını yasal süreci başlattıklarını söylüyor. Avukatın numarası olarak verilen numara ise sürekli meşgul ve ulaşılamayan bir numara. Siz siz olun bu kansız şerefsiz dolandırıcılara 1 liranızı bile kaptırmayın gidin o para ile köpek maması alıp sokak köpeklerini besleyin yine de bu kansızlara paranızı kaptırmayın.

İnteraktif Hukuk / Kargo Teslim Dolandırıcılığı / İfşa içeriği Konu Anlatımı sitesinden alıntıdır.



source https://konuanlatimi.net/interaktif-hukuk-kargo-teslim-dolandiriciligi-ifsa/

Yorumlar