Legizi Uygulaması Nedir? Dolandırıcılık mı?

Konu Anlatımı - Konu Anlatımı ve sosyal içerik platformu

Bugün Legizi uygulamasından gelen ( birisi sizi vasiyet bırakmak için alıcısı olarak seçti ) mesajı sizin gibi bende aldım. Gayet masum görünüyordu aslında ama herkes kendisine bir miras çıkmadığı konusunda sanırım emindir. Her neyse bu nedir diyerek internette gezindim ve rezalet ötesi bilgi içermeyen içerikleri okuyarak zaman harcadım. Şimdi ise ben harcadım başkaları da harcamasın diyerek Legizi uygulaması ve o meşhur miras mesajı hakkında gerçekleri açıklıyorum.

Legizi Uygulaması Dolandırıcı mı?

Aslına bakarsanız Legizi uygulaması dolandırıcı değil ( En azından şimdilik ) ve attığı mesajlarla birlikte merak eden insanları kendi sistemine üye ederek üye kasıyor. İşin sonunda sıkıntılı bir durum olabilir diyorum çünkü kimlik doğrulaması yapılması gerekiyor ve bu nedenle kesinlikle üye olmayın diyorum.

Üye olursanız karşılaşacağınız durum ise şöyle olacak; Uygulamaya giriş yaptığınızda size boş bir mesaj kutusu gösterecek o anda anlayacaksınız ortada miras falan olmadığını ve aslında bütün meselenin sizi siteye üye yapabilmek olduğunu. Hemen verdiğiniz bilgilerin değerli olması nedeni ile üyeliğinizi iptal etmek isteyeceksiniz ancak nafile çünkü Legizi uygulamasında üyelik iptali yapılamıyor.

Legizi Uygulaması Dolandırıcı mı
Legizi Uygulaması Dolandırıcı mı

Sonuç

Sonuç olarak bu uygulamaya yapacağınız üyelik neticesinde bugün olmayabilir ancak ileride kesin dolandırılırsınız dikkatli olun.

Legizi uygulaması şikayetlerini “buradaki” bağlantıyı takip ederek inceleyebilirsiniz.

Legizi Nedir?

Legizi uygulaması insanların vefat etmeden önce son mesajlarını bırakabilecekleri bir uygulama. Bu teknolojiyi kullanırken kişiler, aynı zamanda bir vasiyet veya bir dijital miras da bırakabiliyor. Bu uygulam kendisini bu şekilde tanıtıyor ve üye kasmak için kullandığı yöntemler çok dikkat çekici.

Legizi Dolandırıcılık mı?

Aslına bakarsanız Legizi uygulaması dolandırıcı değil ( En azından şimdilik ) ve attığı mesajlarla birlikte merak eden insanları kendi sistemine üye ederek üye kasıyor. İşin sonunda sıkıntılı bir durum olabilir diyorum çünkü kimlik doğrulaması yapılması gerekiyor ve bu nedenle kesinlikle üye olmayın diyorum.

Legizi Uygulaması Nedir? Dolandırıcılık mı? içeriği Konu Anlatımı sitesinden alıntıdır.



source https://konuanlatimi.net/legizi-uygulamasi/

Yorumlar